Superhelg 2018

Helga 19.-21. oktober samles vi til Superhelg i Kirkenes. Hovedtema for helga er ALLEMED. Vi håper selvfølgelig at du blir med!

Finnmark idrettskrets er stolte av alle sine idrettslag, idrettsråd og særkretser, og alle menneskene som er engasjert i disse. For å bidra til å holde entusiasmen og gløden oppe, og kunnskapen på topp, inviterer idrettskretsen hver høst til en inspirasjonshelg med gratis foredrag og kurs. Denne idrettshelga er finnmarksidrettens viktigste møteplass for faglig og sosialt påfyll. I år arrangeres den i Kirkenes 19.-21. oktober.

Hovedtema for årets Superhelg er ALLEMED! Hvordan kan vi tilrettelegge for at flest mulig er med i idretten lengst mulig? Tema som allsidighet og økonomiske barrierer er blant de som vil bli tatt opp. Det legges opp til et fellesprogram for alle deltakere lørdag fra lunsj, mens det fredag ettermiddag, lørdag formiddag og søndag formiddag vil kjøres paralelle kurs og møter der man kan melde seg på det som måtte passe. Blant annet kjøres det ledermøte med fokus på anlegg. Under vil du finne informasjon om program, de ulike kurstilbudene, påmelding med mer.

23 visninger0 kommentarer

Siste innlegg